Jalan2 Maulidur Rasul >Baby 22minggu<

Posted: Februari 16, 2011 in Jalan-Jalan Ilangkan Tension

Happy-Happy Jalan Cuti Maulidur Rasul..:)

Usia Baby 5bulan 3 minggu…

14/2/2011

tetiba je mama terngidamkan makan ubi kayu cecah sambal tumis…ermmm…tak tau la nape…uuhuhuh

esoknya try gak p cari kat Kopitiam…tp nasib tak baik..takde la pulak…takpe laaa…mesti jumpa gak nnti..

yang tak sangka tu… leh pulak sampai ke Gelang Patah..baru dapat makan ubi cecah sambal ni…hahahahaha…

sambil jalan2 dapat gak mengisi rasa ngidam ni…alhamdulillah…

Tapiii…lepas balik dari jalan2 ngidam tu kan…MAMA MCM TERASA NK MAKAN DURIAN LA PULAKKKKK….hahahhaaaaha..layannnnzzz…sabar baby yeeee…sabar…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s